2 Jun

Dziś czas na wygodę. Zatem paski, beżowe lakierki oraz akcesoria z motywami zwierzęcymi. Oczywiście granat nie opuszcza mnie w żadnej sytuacji, choć ostatnio jest coraz bardziej wypychany przez czerwień oraz wojskowy zielony. Jak będzie zimą? Cóż, wydaje mi się, że brąz oraz właśnie ten zielony będą królować w mojej garderobie. Z pewnością zakupię także coś z szarpanymi ramionami, sznurowane, długie, wojskowe buty i bezbłędną na mały wieczorek towarzyski sukienkę typu glow&glamour. Ale póki co zamiast marzyć czekam na ukochaną, militarną sukienkę z ZARY, którą moja mami dziś obiecała mi kupić.



A i wszystkiego najlepszego wszystkim z okazji spóźnionego Dnia Dziecka !

Leave a Reply

